11.10.07

Mary Poppins y Robocop se Citan a ciegas mientras el Imperio contraataca

Salut!

I dic salut perquè la necessitareu si esteu aprop meu. Sí. Tinc un virus. S'encomana. Potser és aixo el que fa que pensi coses. O potser és el fet que m'he passat 2 dies a casa.

M'he recordat de "Mary Poppins y Robocop se citan a ciegas mientras el imperio contraataca". La pel·lícula que vaig veure fa uns quants anys, quan vivia al Masnou. Un nadal que mon pare tenia la pota tiessa. No ens posavem d'acord en quina pel·licula veure. Així que vam veure un mix de les que feien a les teles de llavors. Si no recordo malament, TVE1 feia Mery Poppins, TV3 "l'imperi contraataca", Tele5 "Cita a ciegas" y Antena3 "Robocop". Tot i que potser m'equiboqui en les 2 últimes.
Una nit divertida, ja que llavors no teniem una tele amb mando a distància i ens havíem d'aixecar. El menda era l'encarregat de canviar de canal a cada tall publicitari.
Ho feiem per torns.

Jo recordo que volia veure Robocop. Em volia fer el gran. No volia veure una peli "romantica" com "Cita a ciegas" o una de nens com "Mary Poppins". El imperio contraataca no m'hauria fet res veure-la. De fet m'hauria agradat, si no fos que la peli d'un policia que el torturaven i el convertien en robot (o ciborg) no l'havia vist.

No la vaig veure tampoc. Només vaig veure alguns talls. Però no em va fer res. Va ser divertit veure 4 pel·licules alhora i mirar de lligar els arguments, trames i personatges.

D'aquí que na Mery Poppins, una dona amb poders màgics, volgués conéixer a un home especial. Tothom sap que Dic Van Dyke no mola, comparat amb un tio "Medio hombre, medio máquina, todo policia". I així va montar una cita a cegues amb Robocop. El problema es que l'imperi s'hi va fotre enmig. El contraatac, amb les seves naus i les seves pistoles laser, es va fer sentir. Va importunar a la parella que, entre la magia de la Mary i la força bruta i les bales de Robocop, van acabar en una ciutat de núvols i coneguent al pare del ciborg. Tot i que no se perquè Darth Vader li deia Luke a Robocop.

Maca la història, eh...

Quins records.

Salut!

2 Comentaris:

A les 3:57 p. m., en/na Anonymous Anònim ha dit...

quan estigueum a casa nostra...jo tindre el mando vale?? aixi ni robocops ni star wars ni coses rares...mary poppins!!! es q ara mateix cita a ciegas no se quina es :P

 
A les 4:01 p. m., en/na Blogger Rekin ha dit...

Kim Bassinger i Bruce Willis.

Es una comèdia romantica.

XD

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Cap a casa