10.9.07

Demà es 11 de setembre

Hola a tothom (com si ho llegis molta gent aixo...)

Demà es 11 de setembre. Per alguns es l'aniversari de l'atemptat terrorista més conegut del món.

Però per mi es la diada de Catalunya. Un dia festiu que s'omple amb senyeres, estelades, crits de visca catalunya, de recordatoris a antics dirigents, presidents o líders catalans, ...

Soc nascut a catalunya i em considero català. Per això entenc una mica perquè es celebra el dia nacional (...) el mateix dia en que en 1714 es va perdre una batalla.

Si. Celebrem una derrota. Som així de masoques. Ja m'imagino els ciutadans de barcelona de llavors...

- Iep fadrí! Que nos han clavat una bona pallissa.
- Ja ho pots ben dir!
- Com a mínim ja no hauràs d'escoltar més a la pesat del teu pare!
- Jo Jo Jo! És cert!... Ailas! Se m'acut que podriem celebrar-ho!
- Tu ho has dit nano! L'any que ve ho celebrarem! Pero en castellano, que en catalan ya no nos dejan!

Demà és dia de festa a catalunya, com sempre només per alguns, ja que hi ha molta gent del sector de l'oci i serveis que treballen igualment. Afortunadament per mi, jo ja no hi formo part, així que aprofitaré per fer... alguna cosa en conmemoració de... eum... es festa tu! Ja pensaré que faig!

Salut!

P.D.: Avui tocaria dir "Visca Catalunya!", però no ho diré per no entrar en temes politics i que els sectors menys radicals em tatxin de nacionalista i els sectors més radicals em tatxin de botifler, perquè diguis el que diguis, sempre hi haurà gent que no entén que les festes nacionals son això... FESTA. No una excusa per cremar contenidors, barallar-se o fer destrosses tant si ets d'un o d'altre bàndol.