16.7.07

Frases prèvia conquesta mundial

Una llista que tota persona que aspiri a conquerir el món ha de tenir en compte.

Frases prèvies a la conquesta, és a dir, frases que s'han de dir abans de conquerir el món a les persones que volen evitar-ho o al mirall màgic que tenen tots els dolents en alguna part de la casa o que s'han d'enregistrar en format video per emetre a totes les cadenes de televisió que vegin els superherois:

  • Hoy mi bocadillo, mañana ... el mundo!!! (subtituïr "mi bocadillo" per objectiu aconseguit)
  • Algún día seré yo quién se ria de vosotros, y ese día seréis vosotros los que lloraréis por vuestras míseras vidas arrodillados ante mi trono y lamiendo mis botas.
  • Con mi máquina infernal conquistaré el láser que me permitirá dominar el cielo. Todas las cosechas y el turismo, la lluvia y la nieve, el sol y las nuves... Seré el amo del mundo!!
  • Cómo el fénix, me levantaré de mis cenizas para alzarme entre las nuves y generar un ejército capaz de derrotar todos los soldados del mundo. La era de la oscuridad se acerca, y soy yo kien tiene la luz.
Si hi ha gent que vulgui conquerir el món i hagi dit alguna frase més atractiva, currada, inteligent o simplement que no l'hagin dit en alguna pel·licula, que m'ho digui... i serà elimintat, perquè només un pot dominar el món... i aquest soc JO!!!!

Mujujuajujaujuajua!!!!