6.7.07

Ha començat l'estiu?

Hola a tothom.

Ahir per la nit es va produir un fet que em fa pensar que ha començat l'estiu: una partida de poker.

Potser jo el començo tard, tot i que el primer símptoma de l'estiu va ser el sopar cumba de sant joan (auuuu lobo hombre en pariiiissss) i va serguir amb la vilanet, no vaig tenir sensació d'estiu fins que no vaig estar a casa meva, amb els colegues, acompanyats de whisky, patates, cartes i, com a novetat d'aquest any, una estoreta (no se si s'anomena així al tapete) i fitxes de colors.

Una nit que, per mi, dóna el tret de sortida de l'estiu, una època de l'any de la que s'acostuma a esperar molt i, tant si les esperances es compleixen o no, acostuma a ser relaxada i divertida.

De moment ja tenim partides de poker, torneig nocturn de futbol sala i festa major de la granada.

Així doncs... disfruteu criatures.

P.D.: tapete --> tapet