10.8.07

Vilafranca - Barcelona en agost

Salut!

Avui estic content. Com a mínim de moment.

És divendres. Falta una setmana per començar vacances. La setmana que ve te un "parón" just al mig per descansar. Demà comencen les jornades de rol a Vilanova. He arribat a l'oficina en menys de 3/4 d'hora.

Si. He trigat menys de 3/4 d'hora a arribar a l'oficina. Per què? Doncs perquè hi he anat en cotxe. Per què en cotxe? Doncs perquè es pot circular per Barcelona tranquilament. Per què es pot circular per Barcelona? Doncs perquè es agost. I què? Doncs que els barcelonins són borregos i s'agafen les vacances a l'agost.

Dona gust anar per barcelona a l'agost. No hi ha cues, no hi ha problemes, les zones verdes i blaves no funcionen, trobes aparcament amb relativa rapidesa...

D'acord que si vas per la carretera en segons quines hores del cap de setmana d'agost et menges hores i hores de cues de la gent que apura les vacances (tots apuren durant els mateixos dies). Però durant la setmana, es una joia.

Avui m'he aixecat a les 8:40. He agafat el cotxe a les 8:51 (hora del cotxe). He arribat a l'oficina a les 9:35 (hora del pc). He aparcat just davant de l'oficina.

I tot això per què? Doncs perquè el dimecres a la matinada va ploure molt. Els trens anaven amb mooolt de retard. Vaig arribar gairebé una hora tard a la feina, ja que, com li va passar al l'amic Warp3r, vaig trigar 2 hores. Em va dir un company de feina que a l'agost venia en cotxe i que les zones d'aparcament de pagament també feien vacances. I dijous vaig decidir anar a treballar en cotxe, per provar.

En conclusió, gràcies a la RENFE, aniré a treballar en cotxe els dies que em queden de feina.

Gràcies RENFE per obrir-me els ulls!

1 Comentaris:

A les 3:40 p. m., en/na Anonymous Anònim ha dit...

clar...ara que jo ja no he d'anar a treballar a les 9 del mati...ara eh...ara...tu agafes el cotxe enlloc de la renfe!!! si es que no hi ha dret!! :P

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Cap a casa