25.11.08

Free Bird o com petites senyals t'animen el dia

Salut lectors!

Com si algú s'ho llegís, jejeje.

Avui és d'aquells dies que, tot i no ser diferent d'altres en qüestió de monotonia (aixecar-se, agafar el tren, agafar el metro, pujar a l'oficina, (...), sortir de l'oficina, agafar el bus, agafar l'altre bus i arribar a casa), si que ha està sent diferent en com l'estic sentint.

He rebut 3 trucades de diferents llocs amb diferents propostes, una d'elles inesperada. La cançó que escolto a last.fm és "Free bird", dels Lynrd Skynrd, una cançó que m'inspira. No m'han posat cap pega a una proposta a la feina. No se m'ha mort el mòbil tot i només tenir una línia de bateria.

Tonteries? Segurament. Però són cosetes d'aquelles que donen bon rotllo.

Ara estic animat i preparat per seguir amb la web que estic fent, juntament amb un col·lega geganter.

Queden 105 minuts per acabar el dia, i sembla que seran força productius :D

I fins aquí una de tantes vomitades a la xarxa per part meva.

Salut i força al canut!

Etiquetes de comentaris: , ,