17.4.08

Aigua ( hacdosò )

Doncs si!

Després de força temps, arriba aigua a les nostres terres.

I dic jo... el transvessament no el podien fer amb una canyeria, que l'han hagut de fer amb avions i deixant caure l'aigua?

Si, potser és una anada de l'olla, però... està plovent.

Ara només falta que el tren vagi bé.

Està plovent i no tinc cap pressa.
Està plovent i no tinc pas son.
No tinc paraigües, però m'és igual.
Està plovent, però em vull mullar.

La meva ment necessita aigua fresca,
i el pensament vull refrigerar.
No tinc paraigües, però m'és igual.
Està plovent, però em vull mullar.

No em doneu solucions,
no vull raons,
no més problemes d'emocions.

Sento l'olor a terra mullada,
és el millor per refrescar el cap.
No tinc paraigües, però m'és igual
està plovent, però em vull mullar.
Està plovent, però em vull mullar.