31.3.06

Quadricula by night -- episodio II : el reino de la oscuridad

1:45--> canviem d'ubicació la nova pissarra i comencem a apuntar cosetes

1:47--> trucada al nostre datacenter (que internacional que soc) i no contesta ningu

2:01--> una altra trucada i re de re

2:15--> tea time

2:19--> escric al blog el preludi d'aquest post

2:35--> mirem uns videos freaks i la pagina d'un paio que s'ha creat la seva propia ciutat (vease urbille)

2:58--> l'abel em pregunta si vull un caramel... i m'el tira!

2:59--> em faig petar el coll

3:00--> st marie's church fa sonar les campanes

3:01--> em toca editar el php.ini ( no trobo el caramel que m'ha tirat l'abel)

3:03--> trobo el caramel (ueeee!!! estava darrera el servidor, agazapado entre los cables de red)

3:04--> l'abel fa "uoooooo!!!!" al sentir per la radio "gimme, gimme, gimme" d'abba (base de la cançó de la

terremoto de alcorcon)

3:13--> php.ini editat. Reinicio el servidor. comença la cançó "rain in the jailsky in the guetto", o quelcom

semblant, de john melham


3:17--> l'abel deixa anar un "kasioeso" despres de parar-se la radio online

3:21--> l'abel torna a encendre la radio online. El butlletí no s'envia ( mecagontolokesemenea!!!!! )

3:29--> no puc provar el butlletí pq el server ha caigut des de fa molta estona.

3:30--> l'abel fica una canço de 2unlimited y fa de locutor de radio ( m'ha anunciat com a colaborador habitual XD

). Definitivament, hem d ficar una webcam a l'oficina :P . Nota mental: han de tornar a fer l'imperdible parker

louis.


Publicitat:
IV Dia del Geganter--> 1 i 2 d'abril a Vilafranca.

|| www.vilanetparty.com || Vilanetparty 2006 dies 5, 6 i 7 de maig a Vilafranca || APUNTA'T
fi de publicitat.

3:36--> tea time

3:40--> mentre s'escalfa el te, l'abel fica una canço de les pussycat dolls. Repeteixo que necessitem una webcam

XD. Hi ha patates braves a la nevera.

3:53--> Merda! El tè!!! Amb la tonteria se m'ha anat del cap que tenia un tè preparant-se. Nota mental: ja deuen

haver tancat el transit i la moderna i a tgn i bcn les universitaries estan de festa... ¬¬

3:58--> l'abel fica "el pelo patras". Webcam needed, razón: aki. pelopatraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!!!

4:25--> badall.

4:27--> no es pot penjar la feina pq sigui visible des d'internet, pq? pq el server segueix caigut.

4:30--> vist que no estic gens fi, foto el camp a casa. L'abel h abançat mes q jo i tb fot el camp. Deixem la pisarra tal i com està.

Colgandoooooooo.....